Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
3. Pojmenování (název) životní situace
Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
4. Základní informace k životní situaci
Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.
Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:
- Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu, v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.
- Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
8. Na které instituci životní situaci řešit
Ministerstvo vnitra
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Doklady nejsou stanoveny.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
- 5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
- 500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou stanoveny.
16. Elektronická služba, kterou lze využít
Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
V mimořádných a odůvodněných případech může Ministerstvo vnitra povolit provést aktualizaci obsahu informací a formulářů na základě nových podkladů poskytnutých objednatelem služby zveřejnění informací.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
—
28. Popis byl naposledy aktualizován
05.11.2013
29. Datum konce platnosti popisu
Bez časového omezení.